دانلود بازی فوتبال 2012 برای اندروید بدون دیتا


Pro Evolution Soccer دوباره با نسخه جدیدی از شبیه ساز فوتبال خود بازگشته است. امسال، PES 2012 پر از گزینه های جدید، حالت های بازی و گیم پلی سینمایی است که این قسمت را تماشایی می کند.

شرح بازی :

PES 2012 هوش مصنوعی بهبود یافته ای را ارائه می دهد که به شما کمک می کند بیشتر از همیشه از بازی لذت ببرید. به لطف آن، حملات شما کاهش نمی‌یابد، بازیکنان شما به روشی منسجم‌تر عمل می‌کنند، و شما همچنان به حمله و گلزنی اعتقاد دارید. همچنین هوش مصنوعی تیم مقابل بهبود یافته و دفاع آنها بهتر خواهد شد و یافتن یک استراتژی خوب برای شما دشوارتر خواهد بود. اما همانطور که در قسمت های قبلی بازی اتفاق افتاد، دروازه بان ها کار ناتمام PES2012 هستند.



علاوه بر این، حرکات بازیکن بهتر است، آنها دارای روال های جدیدی هستند که بازی را واقعی تر از همیشه می کند. این شامل گزینه های جدیدی مانند کنترل بازیکنانی است که توپی برای سازماندهی حمله ندارند یا دویدن برای دفاع از ضدحمله.

گرافیکش مثل همیشه عالیه حتی بهتر از سالهای دیگه. بازیکنان همانطور که هستند نشان داده می شوند، در واقع آنها حرکات بازیکنان واقعی را تقلید می کنند، به عنوان مثال موقعیت کریستیانو رونالدو، سبک طفره رفتن اینیستا و غیره. همه چیزهایی که برای لذت بردن از فوتبال واقعی نیاز دارید.

شرح بیشتر بازی فوتبال 2012 :

امسال می توانید از لیگ قهرمانان، کوپا لیبرتادورس، لیگ اروپا، ... حتی برای اولین بار از لیگ BBVA لذت ببرید که طرفداران تیم هایی که در مسابقات اروپایی حضور ندارند لذت خواهند برد.

علاوه بر مستر لیگ، می توانید عملکرد مربیان و مدیران را نیز بررسی کنید. در واقع این تغییر دیدگاه کاملا متفاوتی از بازی به شما می دهد. زمین را فراموش کنید و نقش مدیر فوتبال را به عهده بگیرید: دفاتر، مذاکرات، استراتژی های بازاریابی و گزینه های بسیار بیشتر برای هدایت تیم خود به سمت شکوه.


از یک سال دیگر از فوتبال با کنترل بهترین بازیکنان لذت ببرید: کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، مسی و اینیستا از F.C. بارسلونا... پاس، دریبل، شوت... PES 2012 هم اکنون اینجاست!






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اینستاگرام

لینک های جدید